Sider

søndag 15. januar 2012

Nye ankelsokker og ferdige teststrikket Eco Hat og Fingerless Mittens


Jeg har vært i det kreative hjørnet i det siste, 
og disse ankelsokkene er resultatet. 
Disse har jeg kalt "Hearts for my Children"
og mønsteret er dedikert til mine kjære barn:
Fred Birger, Kenneth, Johanne og Ingrid Marie:)

De er blitt teststrikket av supre strikkedamer:
Babben: som har strikket det flerfargede paret, 
Hilde-Celine Iversen; som har strikket det petrol/hvitfargede paret. 
Tusen <3-lig takk til dere!

Selv har jeg strikket mine i rosa og hvitt:)
Mønsteret kommer snart både på Ravelry og på eplabutikken min:)
Følg med....



Og så har Fru Keilegavlen teststrikket Eco Hat og 
Eco Fingerless Mittens; 
som vanlig på utmerket måte:)
1000 takk til deg:)

Dette settet blir å finne på butikken
Strikk Innom snart:)
Korrekturlesing er i gang!
Følg med der...

De mest observante av dere ser kanskje at flettene på 
hennes pulsvanter går motsatt vei av mine (innlegget under). 
Og jeg vil bare si at det er helt og holdent min egen skyld, 
jeg klarte nemlig å snu flettene i mønsteret i første utkastet...

1 kommentar:

  1. Kjempefine sokkar!! Hua og pulsvarmarane er heilt fantastisk. Har allerede begynt å tenke på kva andre typar garn eg kan bruke til å strikke dei. Trur eg allereie har nokre julegåver i boks. ;) Hihi... ;)

    SvarSlett