Sider

mandag 9. januar 2012

Der satt lua, ja:) Med pulsvanter til!









Husker dere lua som jeg viste fram i innlegget under? 
Den jeg var litt usikker på?
Vel, her er den i en ny og forbedret utgave, og NÅ er jeg fornøyd. 

Dette settet er strikket og designet for garnet Cascade Eco +
og det er i sin helhet laget til butikken 

Det kommer ikke til å bli solgt fra meg, så dere må nok innom butikken der 
hvis dere vil ha tak i det. 
Men først skal det teststrikkes, og den er nok i gang allerede:)
Har så mange flinke strikkere som vil teststrikke, og det er en fornøyelse for meg:)
Jeg er jammen heldig!

Det ferdigstrikkede settet skal i alle fall jeg selv ha, 
for sjelden faller jeg så for en lue som jeg gjorde for denne. 
Er litt nøye på hvilken lue jeg vil ha på hodet, 
synes ikke vanlige luer kler meg.....
Men denne, lett baggy, luetypen er helt super til meg:)

4 kommentarer:

  1. Et nydelig sett!
    Kunne godt tenkt meg dette, men har så alt for mye på gang. Men med mysteriesokker på pinne 2,5 så kan det nok føles ok med litt større pinner etterpå, så hvem vet.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke!
    Pernilla

    SvarSlett
  2. mettenono@hotmail.com10. januar 2012 kl. 23:11

    Kjempe fint sett.. jeg ble missunnelig
    er det mulig med oppskrift?

    SvarSlett
    Svar
    1. Oppskriften kommer etterhvert i butikken strikkinnom.no :)

      Slett