Sider

lørdag 29. oktober 2011

Til farsdagen? En presentasjon av mine ankelsokker


Dette er Bricks!
De brun/grå er strikket av meg, og de blå 
er strikket av Synnøve
Tusen, tusen takk, Synnøve:-)
Og takk til mannen din også, som er modell!
Flotte føtter:-)



Dette er Green Toes!
Teststrikket (foreløpig) kun av meg selv:-)


Dette er Molundsokken, og disse er teststrikket av
Synnøve (de blå) og
Tusen, tusen takk til dere begge!


Denne heter Vigleiksokk, og er oppkalt etter min bror. 
Jeg har teststrikket denne som du ser på bildet, og holder på med et annet par også. 

Jeg tar disse sokkene med i utfordring nr 14, som pågår i bloggen Pinnekroken:-)

Alle designene er laget av meg:-)

4 kommentarer:

  1. Ja det får vi kalle en tøff samling! KJempefine ble de. Dette må jo være en suveren farsdags-/julegaveide!

    SvarSlett
  2. Velkommen med i utfordringen :o)

    Marthe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  3. Så flott samling av ankelsokker!

    SvarSlett
  4. så kjempefine ting du strikker!!

    Jorunn -ny følger

    SvarSlett